Tepel Tattoo

Heb je een borstoperatie ondergaan en overweeg je nu een reconstructie? Zou je daarover willen praten met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?
<br>Maak dan gebruik van deze rubriek om je vragen te stellen!

Moderator: Rikkert

Tepel Tattoo

BerichtDoor Ellentje » Ma Jan 04, 2010 12:49 pm

Beste,

Op mijn 23ste heb ik een diepflap reconstructie gehad en een tepelreconstructie.
Ik ben nu 27 jaar en moet enkel nog een tepeltatoo. Ik heb nog maar bij 1 iemand prijs vraag gedaan dit was 600 euro.
Weet iemand waar het goedkoper is maar wel ook goed natuurlijk en of er eventuele een terugbetaling wordt gedaan, mijn verzekering trekt zich helemaal terug. En dan wou ik ook nog weten of dit pijnlijk is ?

Bedankt mvg

Ellen
Ellentje

Re: Tepel Tattoo

BerichtDoor jeanette » Wo Jan 06, 2010 9:29 pm

Hey Ellen,
Over twee weken ben ik aan de beurt voor m'n bilaterale tepeltatoo in het UZ in Gent. Voor de bilaterale moet ik 300 euro betalen (unilateraal is dacht ik iets goedkoper). Er is wel een redelijk lange wachttijd.
En of het pijn doet? Ik hoop van niet, maar dat weet ik je dus dan te vertellen. Eigenlijk denk ik zelf van niet want ik heb geen gevoel in m'n gereconstrueerde borsten en ook de tepelreconstructie deed geen pijn (de operatie ging natuurlijk onder verdoving ;), ik bedoel de napijn).
De tatoeage in Gent is een tijdje terug op Vitaya uitgezonden en het zag er toen alllemaal erg mooi uit.
Begin wel een beetje gespannen te worden. Voor mij betekent dit de afsluiting van een periode van zes jaar die voor een groot deel door de kanker werd beheerst. Kortom vraag me alles nog eens na de 20ste.
En neem anders eens kontakt op met het UZ Gent afdeling plastische chirurgie van prof. Blondeel.
Groetjes
Jeannette
jeanette

BerichtDoor Rikkert » Do Jan 07, 2010 4:21 pm

Hey Jeanette,

vermits ik een paar weken (vermoedelijk) niet op het forum zal kunnen zijn, wens ik je alvast nu veel moed en steun.
Ik zal aan je denken!

Liefs,
Rikkert
Rikkert

BerichtDoor jeanette » Do Jan 21, 2010 1:07 pm

Hey Ellen (en Rikkert),
Gisteren was de grote dag van de tepeltatoeage. Met knikkende knietjes naar Gent toe, maar het is perfect gegaan! Helaas ben ikzelf de enige die het gezien heeft (en Jenny de tatoeëerster), zondag mag het verband er af. Omdat ik geen gevoel in m'n borsten heb deed het dus ook geen pijn. Maar de emotionele weerslag was des te heftiger. Ik had niet verwacht dat het er zo mooi uit ging zien en kon niet anders dan huilen, van geluk, ontlading, na zoveel ellende eindelijk eens iets echt moois. En een fantastisch mens degene die de tatoeage zette.
Ze werkt ook in Wilrijk en als je wilt kan ik je haar email-adres en gsm nummer geven om een afspraak te maken? Stuur je dan even een privéberichtje?
Voor mijn twee tepels moet ik 300 euro betalen. De tatoeage wordt met natuurlijke pigmentstoffen gedaan. Over drie maanden is de uiteindelijke kleur er. En misschien over tien jaar nog eens terug voor een nieuwe kleur omdat die toch na zoveel jaar lichter wordt. Maar wie dan leeft wie dan zorgt.
Zondagavond is het hier dus even feest.
groetjes
Jeannette
jeanette

BerichtDoor may » Do Jan 21, 2010 7:44 pm

Hallo Jeanette,

Ja, die Jenny die kent haar vak wel hé. Gefeliciteerd met het mooie resultaat. Wat een mens toch gelukkig kan maken hé..
Een leuk feest gewenst zondag! :D
May
may

BerichtDoor Maggs » Do Mei 13, 2010 6:50 pm

Kan iemand me zeggen waar ik die mevrouw Jenny kan bereiken??

Alvast bedankt,

Maggie
Maggs

BerichtDoor jeanette » Do Mei 13, 2010 7:10 pm

Hallo Maggie, Jenny werkt in het UZ Gent afd. plastische heelkunde
Jenny Lemaire
Tel.: +32-(0)9-240.32.78 (secretariaat, tijdens werkuren)
groetjes Jeannette
jeanette

BerichtDoor may » Za Mei 15, 2010 4:58 pm

Hey Maggie en Jeannette,

Alle telefoonnummers zijn veranderd in het UZ Gent, sinds enige tijd.
Het nummer van Tattoo Jenny is nu 09/332 32 78.
Groetjes,
May
may

BerichtDoor Maggs » Za Mei 15, 2010 8:12 pm

Bedankt voor jullie info .. ik ga ze maandag proberen te bereiken, hoop dat ze me kan helpen maar als ik jullie zo lees denk ik het wel ..
Maggs

Terugkeren naar Reconstructie