wondroos again

Zit je met vragen rond de okseloperatie, lymfoedeem, behandeling van lymfoedeem die je zou willen stellen aan mensen die hetzelfde meemaakten?
<br>Maak dan gebruik van dit forum om je vragen te stellen!

Moderator: Rikkert

wondroos again

BerichtDoor jeanette » Do Feb 18, 2010 11:29 am

Dag lieve lotgenotes, nog maar eens een keer geveld door wondroos. De laatste keer was begin december. En vraag me niet waar het weg komt. Ja er zit een miniscuul klein wondje op m'n hand, heb ik dat niet gezien? Gisteren nog gezellig met Sara naar het chinees nieuwjaar in Antwerpen geweest. We laten ons er niet onder krijgen, maar dit kan ik er nu even niet bij hebben. De kuur met Staphycid is al weer begonnen grrrr.
groetjes Jeannette
jeanette

Re: wondroos again

BerichtDoor Rikkert » Do Feb 18, 2010 2:59 pm

Hey J,

zou dat kleine wondje de oorzaak zijn? Zelf heb ik het gelukkig nooit gehad, nochtans had ik okseltoilet aan beide kanten.
De eerste jaren had ik altijd van die ontsmettende doekjes in mijn tas, ondertussen probeer ik zelfs niet meer voorzichtig te zijn. Ik laat -sinds de pac vorig jaar verwijderd werd- zelfs altijd bloedprikken in de armen. Tart ik nu het lot? Of heb ik gewoon geluk, of zijn er genoeg klieren blijven zitten?

Ik vind het zo vervelend voor jou en kan me indenken dat het gvd weer een hak geeft in je humeur.

Sterkt meis!
Rikkert

BerichtDoor Rikkert » Di Feb 23, 2010 7:11 am

Ik vroeg me af hoe het ondertussen gaat?
De wondroos al onder controleL
Was dat kleine wondje nu echt de oorzaak?
:?
Rikkert

BerichtDoor jeanette » Di Feb 23, 2010 2:49 pm

Hallo Rikkert, 'going back to my roots' oftewel ik zit lekker een paar daagjes bij mijn moeder in Twente. Even me een beetje onder de mensen thuis voelen (m'n eigen dialect) alhoewel het wel aan m'n hart gaat om de kinderen en F thuis te laten, maar soms moet het even. De wondroos ging dit keer samen met behoorlijke koorts en was erg hardnekkig. Sinds gisteren is de kleur van de arm weer normaal en de dikte, ach dat zien we dan wel weer. En ik had net twee weken terug superjurkjes van desigual gekocht.
Maar eigenlijk zijn dat toch maar peanuts in vgl met anderen (lees jou). Hopelijk krijgt je huis alweer een beetje thuis gevoel en gaat het met jou ook weer een beetje bergop.
Groetjes vanuit een ver Nederland
jeanette

Terugkeren naar Okselklieren en -operatie